29 Temmuz 2011 Cuma

Paraya Değer Vermeyin Duvar Kağıtlarında

"Para söyleyen müşterinin tüm tasarımcılar rüya hiçbir nesne. Benim parça için mükemmel fotoğraflar elde etmek için ihtiyacınız olan çok sayıda fotoğrafçı ve illüstratörler duvar kağıdı olarak kiralanması. Ve bunu yaparken, orada profesyonel bir yazar olsun. Ve baskı? Die kesikler, 7 veya 8 renk, özel kağıtları ve kıvrımları ...! "

Ne yazık ki, bu istemci mevcut değil. En azından onu yüzünü bile görmediğin.

Burada daha tipik bir istemci konuşma:
Müşteri: "Ben tasarlanmış bir tam sayfa reklam gerekir."
Tasarımcı: "Harika!"
Müşteri: "Ben zaten kopya yazdım. Yaklaşık 400 kelime - Benim için düzenleyebilirsiniz? Ve ben ben ben ben 1998 yılında satın alınan bir türkiye duvar kağıdı hisse senedi diski var kullanmak istediğiniz fotoğrafları bir çift var. Oh ve ben bugün günün ankara duvar kağıdı sonuna kadar ihtiyacımız var. "
Tasarımcı: emeklilik hesabı Çekler dengesi.

Bu durumda bulduğumda tasarım hileler cephanelik - ben yine zaman ve şeyler iyi bir tasarım haline ideal unsurları daha az dönüştürmek için. Bu kurgusal bir müşteri tarafından sağlanan unsurlar olduğunu varsayalım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder